Hej!

Idag har varit en bra dag! Det var jättefint väder på morgonen och solen hade just gått upp när jag var ute och sprang, hur härligt som helst. Resten av dagen har varit lika fin, soligt och varmt. Jag och Kristina var ute på ett stakpass på eftermiddagen. Nice:) Nu ska vi snart dra till iksu.

Idag känns det som att plugget börjar på allvar, introkursen är slut och nu sätter vi igång med cellen. Jag hoppas att jag pallar det. Nollningen är i princip slut och det är på sätt och vis skönt, även om det är tråkigt för det har verkligen vait en rolig nollning. Jag har lärt känna många trevliga människor och de i min nollegrupp är verkligen jättesnälla! Våra faddrar har också varit jättebra, de är supershyssta! Jag är verkligen glad att jag hamnade i den gruppen, Grupp 8!

Ibland när jag tänker på det (hinner inte alltid tänka efter så himla mycket) så känns det helt galet att jag ska flytta hit och bo här i Umeå i mer än 5 år. Men jag tror att det blir bra, jag trivs bra här än så länge, och det bor många roliga människor här (läs skidåkare/skidorienterare men läs framför allt Kristina och Elin)!

Jag har tänkt återuppliva den här bloggen nu. Lovar att uppdatera oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0