Såhär knyter man vänskapsband

Nu när nollningen lider mot sitt slut så har man tid för andra roliga saker. Nu kanske vissa av er tänker åh, men vad bra nu har hon tid att plugga/träna, men ack nej där misstar ni er. Det är nu man har tid att uppgradera vänskapsband.

Jag och Kristina steg upp lite efter fan igår och tog oss ner till Nydalasjön för ett litet bad. Det var skönt....uppiggande...kallt nå jävulskt.
Bildbevis finns!





Laga mat är också något man hinner med. Det är superkul, speciellt när man har Kristina vid sin sida, det finns inget som kan vara tråkigt då!

Idag bjöds det på Chicken ja Shrek.



En matlista för kommande vecka har även upprättats:



Det ska bli gott :P

Kommentarer
Postat av: Träsktrollet K

:)

2009-09-16 @ 20:20:56
Postat av: K

Förresten, snyggt piano.

2009-09-17 @ 17:33:56
Postat av: Rebecka

Grattis Grattis Grattis igen :) hoppas du har det bra och det är inte mitt fel att jag inte pratade med dig, det är bara så att jag har en syster som är så smart att hon lägger på innan jag hade fått öppna munnen! grattis iaf :)

2009-09-23 @ 19:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0