tro det eller ej!

Jag har faktiskt läst i neuroscience igår! HA! Det trodde ni inte va, (trodde knappast jag heller) Frågan är dock om jag blivit nå klokare av att läsa där... återstår att se.

Igår var det annars finfint väder och jag och pappa och kristina och några andra barn från skidskolan var ute och grillade korv på Ainiovaara. Grillplatsen som vi var vid ligger ganska högt upp på berget så vi började emd att åka upp dit. När de efter kanske halva vägen frågade om vi var framme snart och jag svarade "jadå, alldeles snart" så tänkte jag för mig själv att "ojoj, hur ska detta gå..?" Men det gick finfint :) Blev förståss ertappad med min lilla lögn när vi inte alls var framme snart men det gjorde inte så mycket. Det var en riktigt trevlig tur och det gick undan när de sedan skulle åka ner för hela berget på vägen hem :)

När vi sen kom hem så satte jag mig på verandan i solen och pluggade lite.. Försökte skingra dimmorna kring örats anatomi och hårcellernas funktion.

Idag lyser inte solen... inte ännu i alla fall, jag har doch inte tappat hoppet och bättring ännu. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0