Rulltårta

Är svårare att baka än man tror. Det gäller att göra en bra avägning med hur mycket fyllning man ska ha på. En annan m mycket viktig sak är själva rullandet, måste ske stadigt och säkert, men ändå snabbt. Naturligtvis så åstadkom jag och Kristina två väldigt lyckade rulltårtor igår kväll. (väldigt lyckade med tanke på att det var första gången vi gjorde rulltårta) Så om ni har vägarna förbi Umeå i helgen, och om ni dessuton skulle råka åka förbi TC på SM arenan så kan ni kolla in i fiket och köpa er en bit rulltårta. De är garanterat goda! (utseendet kan det vara lite sisådär med)

Ikväll ska jag träna OL, tills dess ska jag... slöa. efteråt ska jag också slöa. Det är en av mina favorit sysselsättningar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0