16/2-10

Det känns fortfarande konstigt när jag ska skriva datum.

Igår åkte jag skidor för första gången på väääldigt länge! Det var hur fint väder som helst och superfina spår. Det kändes ungefär som jag hade förväntat mig att det skulle göra. Galet roligt men tungt och slitigt även om jag i princip bara promenerade fram. Orkade i ungefär 1h och 10 min, sedan var jag trött och mina luftrör hade börjat protestera lite.

Vad jag däremot inte var beredd på var hur min kropp skulle reagera efteråt. Jag var helt slut resten av dagen (=hela dagen eftersom jag åkte skidor kl.11) Sov en liten stund (1.5 h) efter att jag ätit lunch. Det kändes som om jag varit igång hela dagen + genomfört en träningsvecka på 25 timmar + åkt vasaloppet. Trött och mörbultad alltså. Inte riktigt vad jag hade förväntat mig.

Imorse var jag och Kristina ute och åkte skidor i den finfina vädret, (vi hade tur som tog oss ut hyfsat tidigt för sen blev det molnigt) Det är studentsportardag idag och då tänkte vi passa på att studentsporta tillsammans. För att ytterligare skjuta upp det för oss båda väldigt behövliga pluggandet så gick vi till Bräntbacken för att åka sopsäck.
Woow det gick fort! :) Jag är ganska mörbultad nu och känner mig ungefär som igår (kanske lite värre). Jag orkar i alla fall absolut inte plugga nu utan ska ta en lång skön och välbehövlig powernap! :)


KUL med OS guld! Träffade Charlottes syrra som hastigast när vi var på väg til spåret. Det är stort med OS guld alltså! Knappt så man förstår det :)

Så nära för Hellner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0