Vad ska jag ta mig till?

Jag mår inte bra just nu, jag har dragits med en förkylning hur länge som helst, jag blir helt enkelt inte frisk! Från att ha varit snuvig och hänging, till att ha ont i huvudet, därifrån utvecklats till ont i halsen och nu hemsk hosta.

Jag hostar och hostar, snart kommer jag att hosta ut mina lungor. Jag är sjukt trött, aldrig utvilad för jag kan inte sova, jag bara hostar.
Jag vill inget hellre än att få sova, jag vet också att det är det enda som kan hjälpa mig. För mig är sömn den enda vägen mot att bli frisk.  Men jag vill inte gå och lägga mig, jag bävar för det. För jag vet att när jag lägger mig så blir det än värre. Jag kan slummra till och halvsova max tre timmar i sträck, sen är det kört. Vad ska jag ta mig till?

SM är om två veckor. Det är ganska kört för mig.

Snyft, jag vill bara gråta.
Det gör jag också, fast när ingen ser.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0