Det var på tiden

OS är äntligen slut!

Missförstå mig inte! Jag älskar OS, hur kul som helst, specieltl när det har gått så bra för sverige men jag är helt enkelt less på att se på tv. Jag som aldrig aldrig ser på tv annars har suttit framför tvn varje kväll i två veckors tid. Inte nog med det, man har varit klistrad framför tvn på dagtid också för att se repriser på sånt man missat under natten. Det är påfrestande för en utan tv-vana! Men nu är det över och man kan återgå till sitt vanliga liv. Utan tv.

Annars så har jag fortfarande ont i mitt knä, ofantligt mycket bättre än förra veckan men fortfarande ont. (ont som i gör ont hela tiden ont) Det går lite i perioder också. är helt klart sämre på kvällarna. Illa!
Tänkte ändå försöka köra idag och se om det går bra.

annars har jag inget mer att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0