lov :)

Idag fick jag påsklov, äntiligen. Tyvärr är det så på universitetet att priset man får betala för ett lov är att man har tenta en och en halv vecka senare. Det finns förståss undantag: T3, de hade tenta i tisdags(!) och deras nästa kurs startar inte förrän efter påsk! Det är värt att avundas! Men så är det ju naturligvis inte för oss stackars T2or...Jag har det ändå bra, jag behöver inte ta med skolböckerna på flyget. Det är många kilo alltså!

I alla fall kör jag hem imorgon, det ska bli kul.. (att komma hem alltså, köra är väl inte så väldans upphetsande..) Jag behöver inte heller köra ensam utan Johan och Daniel följer med mig till kalix. Jag kan nog se fram emot 4 timmars nötande av ursprung, fäste, funktion och innervation av alla muskler i hela kroppen...weiho!

Nu så märks det verkligen att vintern börjar gå mot sitt slut (även om den är länge länge kvar!!) Solen värmer en hel del och man blir blöt om ändan när man cyklar till skolan (för att jag inte har något stänkskydd på bakhjulet). Jag satt idag på min balkong i shorts och linne, det var 28 grader där. Nice :)

over and out från Umeå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0