Nöjd :)

Tänkte på en sak idag när jag var påväg hem från skidspåret. Hur bra har jag det inte egentligen?
Jag gillar att plugga, man har sjukt kul som student alltså. Det händer helatiden roliga saker, det är bara att välja vad man vill vara med på. Jag bor supernära skidspåret och kan träna. Jag har det ju hur bra som helst.

Jag kommer ihåg när jag gick på gymnasiet, då ville man bara bli klar med skolan. Att ta studenten var ju ens högsta önskan! Det fanns så många saker jag ville göra och jag ville bort från övertorneå så fort som möjligt. Nu gör jag ju just en av de där roliga sakerna :) Ett år på skidlinjen i Älsvbyn blev det första jag gjorde, det var lätt det dittills roligaste året i mitt liv... frågan är om det får behålla den titeln när efter det här året, tveksamt. Jag har inte alls brottom med att bli klar med min utbildning nu. Jag kommer nog bli här i ume ett bra tag, speciellt om jag inte läser på 100% nästa år. Men det gör ingenting för jag är inte less på ume på långa vägar!

Visst finns det massor av saker som jag fortfarande vill göra, resa till exempel, men det hinns nog med ska ni se, om inte annat på ett sommarlov :)

Min slutsats när jag gick hemmåt blev att jag trivs bra som student vid umeå universitet :)

I Lördags var det djurkalas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0