Phew...

Igår kväll var jag och några kompisar ner på Umeå Open, det var riktigt roligt! :) Såg lite av varje bla, Melissa Horn och Salem al Fakri. Deltog även i mjölkhävartävling som arrangerades av norrmejerier. Var inte direkt lysande och inser att det krävs drastiska förbättringar i min teknik och mycket tränig tills nästa år ( då jag ska vinna).
Kom inte hem jättetidigt och dessutom skulle man ställa fram klockan, så det blev inte supermånga timmars sömn.

Imorse var vi nämligen nio stycket mycket taggade kompisar som åkte iväg med två bilar till Boda Borg i skellefteå. ROLIGT! Vi var där hela dagen ända tills de stängde (16.30) Tre lag som kämpade mot varandra om ära och berömmelse. Man kan lugnt säga att vi hållit igång så som vi sprungit ut och in och upp och ner i de olika rummen. Nu känner jag mig rätt mör, och väldigt nöjd :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa L

Har ett kitt från Norrmejerier för att öva mjölkhävning så bara titta förbi. Passerar du/ är i Happis under påsk så kika in. jobbar hela påsken...

2010-03-29 @ 18:05:23
Postat av: Amanda

vad e de du säger, Salem Al Fakir i Umeå!!!!!

hade jag vetat de hade jag kommit och våldgästat! ;)

Melissa Horn är också bra :D

kommer du hem något under påsk?

ha det fint!

2010-03-29 @ 22:19:41
URL: http://ampo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0