Swosh..

Dagarna bara rusar förbi, jag hinner inte med! Nu är det fredag igen, hur gick det till? Helgerna bara avlöser varandra, det är riktigt jäkla läskigt!

Det har varit superfint väder nu några dagar, det är lite blandade känslor. Å ena sidan så är det underbart att se solen och skönt när den värmer, å andra sidan gråter jag när jag ser hur snön smälter ner och blir till slask och sedan helt försvinner.. Vintern kan inte vara slut redan! Jag vägrar gå med på det!

nåja, nu när det nu är helg igen så ska jag passa på att ta igen lite i plugget, jag ska också vara ute åch åka skidor. Åka skidor är nämligen det bästa jag vet och jag älskar det! (först måste jag dock valla mina skidor, annars tar jag mig inte frammåt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0