Armas

Igår på eftermiddagen satte jag och kristina oss i bilen och körde norrut, norrut = hemmåt. Jag släppte av Kristina i Piteå och fortsatte sedan hem till Armasjärvi. Det är trevligt att komma hem då och då. Just nu är det jätteifnt väder här och man kan sitta ute på verandan och lata sig. Det är också roligt att åter igen kunna reta Rebecka så att hon blir galen. Jag ser det lite som min uppgift varje gång jag är hema :P

Jag är dock lite lite rastlös, dem beror nog mest på att jag går omkring och väntar på bekräftelse på att laget som jag anmält till BAMM ska få springa (de har infört ett tak på 150 lag och jag var lite för sen med att anmäla (och jag hatar mig själv för det eftersom BAMM verkligen är något jag vill göra i sommar) men alla lag har inte betalat ännu, det har dock jag, så kanske kanske..) Jag hoppas verkligen.
Skölböckerna som ligger i en hög på golvet i mitt rum bidrar ytterligare tilll rastlösheten...Det är inte långt kvar till sommaren nu alltså!

Hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0