grönt och fint

En vecka har förflutit sedan jag skrev sist. På den veckan har Umeå förvandlats till sommar.
Sist jag skrev hade vi just kommit hem från Stekenjokk, jag hade inget annat än skidor i skallen. Skidåkning är inte längre möjligt här i umeå. Däremot kan man sitta i shorts och t-shirt på gräset och ha det mysigt :) Påstår nu inte att det på något sätt är likvärdigt med att åka skidor men det är ju inte heller det sämsta substitutet man kunnat få. :)
Fredrik är sjuk, det är tråkigt, han vägrar nämligen att pussas med mig. :/ Är väl i för sig bra för jag vill verkligen inte bli sjuk, men fortfarande tråkigt!

Imorgon är det fredag :) Fredagar är alltid extra roliga, vet inte riktigt varför men det bara är så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0