Livet har kommit åter!

En underbar morgon! Soligt och kallt, någon enstaka minusgrad. det ligger ett tunnt tunnt lager med snö på gräset.
En perfekt tränigsdag! Jag och Kristina joggar till bräntberget för att köra stavgång i backen. Vårt första A3 pass på många många veckor. I flera dagar innan har jag varit så nervös inför det här. "Tänk om jag inte mår bra". nervositeten har inte precis lagt sig. Varje steg jag tar känner jag efter. Hur mår jag? Var det där ett ont i halsen? Dunkar det inte lite i huvudet nu?

Kroppen är ju inte på topp, verkligen inte. Efter att ha gymmat i veckan så har jag sån fruktansvärd träningsvärk i mina ben. Flåset är helt borta och jag är redo att lägga mig på backen efter uppvärmningen. Jag har definitivt mått bättre, men det funkar.

Målet är 10 ggr upp för backen. Efter två vill jag lägga mig ner och dö. Benen darrar och utan stavar hade jag ramlat ihop i en hög på backen. Men jag är lycklig, jag är trött och lycklig. Efter den tionde gången så gör det så ont, allt gör ont, hjärta, lungor, muskler. Som jag har längtat efter det!

Nu är jag så sjukt trött! Tur att jag inte behöver ådstakomma något idag! Ikväll ska vi fira med en pizza på Ängen :)
Äntligen!



Lite bilder från efter passet :)

Kommentarer
Postat av: Suster

Johanna mådde du bra? du hade ju näsblod!

2010-10-17 @ 10:22:21
Postat av: Johanna

För att jag körde så hårt!!!!Blod svett och tårar du vet!

(och för att jag petat mig i näsan)

2010-10-17 @ 22:12:23
Postat av: Anonym

trilla förbi din blogg. shit,verkar vara jävlgt hurtig ^^

2011-01-12 @ 17:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0