minusgrader tack!

1h och 30min stakning på rullskidor, såg ut som ett lermonster när jag kom hem! Synd att halloween just har varit, annars hade det varit den ultimata utklädnaden. 

Jag bytte just bakgrundsbild på min dator, till en vinterbild från min favoritplats på jorden.



Jag längter efter vintern nu, så fruktansvärt mycket. Så mycket så att jag skulle kunna sitta i timmar och titta på vinterbilder, så mycket så att det vrider sig i magen, så mycket så att jag skriker ut i förtvivlan över att den inte har kommit ännu!

När jag var ute och åkte så lyssnade jag på musik, Blev plötsligt så fruktansvärt sugen på att vara bra på att spela och sjunga. Det är så orättvist! Det finn så många många saker jag vill göra, men att hinna med allt är omöjligt, det finns inte tillräckligt många dagar i veckan.  GAH. Känner mig som när jag och Fredrik spelade badminton. Jag var så arg på mig själv för att jag var så dålig, jag missade bollen hela tiden!

Nu ska jag nog spela lite piano :)

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0