Mys-söndag

När jag vaknade idag så insåg jag: jag behöver inte göra någonting idag! :) YEY! så jag börjar med att fippla med min nya telefon. Det är otroligt hur lätt man fastnar, farligt farligt. När jag försöker föra över mina kontakter via SIM-kortet så upptäcker jag att jag tydligen har ett sorts lösenord (som inte är PIN-kod) som gör att jag inte kan radera kontakter från SIM-kortet. Ingen aning om vad det är! Typiskt. Jag får alltså skriva in dem för hand, jobbigt! Jag blir bra på att hantera tangentbordet i alla fall! :)

Undertiden tittar jag på Vinterstudion på TV. Det håller på typ hela dagen, HELA dagen. Massor med skidklipp och prat. Även om jag är ett stort fan av skidåkning så blev till och med jag lite less efter ett tag.

Sen lagar vi mat, smördegsbakad fläskfilé med svampröra och potatisgratäng! GOTT! Efter en välförtjänad powernap för att smälta maten så ger vi oss ut i mörkret (med nya pannlampor!) för att trotsa Bräntis.

Nu är jag så där lagom trött och det bästa är att jag får gå och lägga mig nu! :)

Perfekt söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0